2010. január 25., hétfő

Kis kitérő: Green Lantern

Ezzel a bejegyzéssel kis kitérőt teszek eddig megszokott Supermanhez kapcsolódó bejegyzéseimtől.
Ryan Reynolds amilyen jól néz ki, olyan értelmesen tud nyilatkozni... (elnézést ezért minden rajongójától)

A Sundance Fesztiválon készült vele egy interjú, amelyben megkérték, hogy mondja el a Zöld Lámpás híres "versikéjét", amellyel aktiválni szokta gyűrűjét. Rendben, erre nem volt hajlandó, a helyében én sem égettem volna magam az egész internet közösség előtt. De amikor Blake Lively-ról nyilatkozott... Nos, az elég vicces volt, és most enyhén fejeztem ki magam.
Bár Blake-et csodálatosnak tartja, fogalma sincs, ki is ő. Persze, ha egyetlen egyszer rá nem szántam volna magam, hogy belenézzek a Gossip Girl-be, nekem sem lenne...

A Green Lantern film 2011-ben kerül a mozikba, Ryan Reynolds (Hal Jordan/Green Lantern) és Blake Lively (Carol Ferris) főszereplésével.

1 megjegyzés:

  1. hali

    superman képregény miatt feltudnál venni msnre majd? tudom nem simersz enm beszéltünk még de msot szeretném beszerezni őket és kéne vki aki esetleg segítene is benne h mit merre hogy hogyan :D remélem segítesz majd cimem: a-k_kurosaki@hotmail.com előre is thx

    VálaszTörlés