2010. május 14., péntek

Alaina Huffman az Évad Fináléról


Alaina Huffman (vagyis Fekete Kanári) interjút adott a MovieWeb-nek, melyben többek között a Smallville-ról is beszél. Mivel a színésznő a Csillagkapu sorozatról is beszél, mi csak a Smallville-lal kapcsolatos részt közöljük.



"Elmentem a forgatásra néhány héttel ezelőtt, hogy résztvegyek a finálé forgatásán és megkérdeztem a készítőket a tizedik évadról. Bár nem mondtak semmi konkrétat, remélem, az én karakterem is visszatér majd a következő évadban. A Csillagkapu sorozatban télen elég hosszú szünet van, ezért elmondtam nekik, hogy akkor többször is vissza tudok térni. Remélem, lesz lehetőségem visszatérni, mert nagyon jó móka ez a munka és a Fekete Kanári pedig nagyszerű karakter." Megpróbáltunk többet is kihúzni belőle a fináléval kapcsolatban. "A fináléban feltűnik Michael Shanks is, aki szintén Csillagkapu veterán, mint Sólyomember, valamint Stargirl is. Abból, ahogy Huffman leírja a finálét, kikövetkeztethető, hogy az Absolute Justice-ban megismert Igazság Szövetsége tagok összeállnak Clark csapatával, az Igazság Ligájával. "Igen és ez egy kiváló módja annak, hogy a Smallville megfelelően mutassa be az Igazság Ligáját." magyarázza Huffman. "Nem mindenki bukkan fel vizuálisan is az epizódban, de mégis van pár karakterünk, és elég nyílvánvaló, hogy együtt dolgozunk. És ez csak egy a helyzetek közül." Most, hogy a régóta futó sorozat tizedik évadát is berendelték, megkérdeztük a színésznőt, hogy visszatérne-e karakteréhez: "Mindenképp visszatérnék, az meg külön jó lenne, ha láthatnánk Dinah és Oliver kapcsolatának történetét."

A DC képregények és Zöld Íjász rajongói tudják, hogy Dinah Lance és Oliver Queen kapcsolata legendás a képregények történetében. Megkérdeztük a színésznőt, hogy tisztában volt-e a karakter történetével vagy bele kellett ásnia magát a képregényekben mielőtt elválalta a szerepet: "Ó, igen, nem tudtam semmit a képregényekről vagy Dinah-ról és Oliver-ről. És amikor kiválasztottak és megláttam a kosztümöt, azt gondoltam: Komolyan? Azt kell viselnem? Abban kell majd ugrálnom, igaz? De csodálatos és szeretem. Még szülés után is jó rám." A színésznő folytatta a beszámolóját, illetve hogy mi a véleménye egy lehetséges spin-off-ról a tizedik évad vége után. "A Dinah és Oliver közti sztori nagyszerű szerintem. Nagyszerű lenne feltárni az egészet, és nem szükségszerűen a Smallville tizedik évadjában. Megvan minden lehetőség és felszerelés egy spin-off-hoz és én úgy érzem, a sorok között megbújik az esély."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése