2010. június 28., hétfő

Smallville - Aaron Ashmore és Sam Witwer és...

Aaron Ashmore és Sam Witwer a Smallville után ismét együtt szerepelhet, még pedig a Being Human (A vámpír, a vérfarkas és a szellem) című angol sorozat amerikai feldolgozásában. Witwer fogja alakítani Aidan-t, a vámpírt, Ashmore pedig George-t, a vérfarkast.

Blu Makula egyik interjújában beszélt a Smallville-ban játszott szerepéről. Frank Stern-t alakította a Charade című részben, Lois és Clark főnökét.

Hogy kapta meg szerepét a Smallville-ban?
Elmentem a meghallgatásra és nyílván jól teljesítettem.

Előtte nézte a műsort?
A kezdetek óta rajongója vagyok a Smallville-nak. Azt nem mondhatom el, hogy minden egyes részt láttam, de nagyon izgatott voltam, hogy egy ilyen jól működő és szórakoztató műsorban szerepelhettem.

Milyen volt a forgatás? Mondana pár részletet?
A rendező nagyon kreatív volt. Más útmutatást adott Lois-nak és Clark-nak és mást nekem, amikor én voltam kamera előtt. Nagyon megszervezett volt az egész. Nagyon tetszett.

A Charade-ban együtt szerepelet Erica Durance-szal és Tom Welling-gel. Meséljen a találkozásukról... Élvezte a velük való munkát?
Erica egyszerűen oltári és a legkedvesebb ember, akivel találkoztam. Nagyon vicces és hihetetlenül profi. Ő és Tom hihetetlenek mind a kamera előtt és a kamerán kívül is. Tom szeret viccelődni. Mivel annyira nagyszerű srác, az egész forgatás olyan nyugodt és örömteli. Szerintem ez nagy részben a képernyőn is visszaköszön. Az emberek tényleg nagyon jól érzik magukat és a munkájukat is.

Milyen volt a forgatás légköre?
Nagyszerű. Mindenki nagyon profi a maga területén és nagyon hatékonyak is. Imádom, ahogy viccelnek és jól érzik magukat egész nap. Éreztem a büszkeségüket és a véleményem szerint, nagyon is kiérdemelt. 

Viszontláthatjuk még a Smallville-ban?
Remélem, egy nap igen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése