2010. augusztus 23., hétfő

Allison Mack: "Készen állok életem új fejezetére"

A New York Post készített interjút Allison Mack-kel, vagyis Chloe Sullivan-nel, melyben beszél legújabb munkájáról, a Love, Loss and What I Wore? című darabjáról, a tovább mögött azonban csak az interjú Smallville-ra vonatkozó részeit olvashatjátok.

PopWrap: Gondolom kilenc év után elég könnyű újra Chloe bőrébe bújni.
Allison: Úgy van. Chloe-val mostanra közeli ismerősök lettünk. Bár ő nagyon sok mindenben más, mint én - felveszem a magassarkút, a feszes nadrágot, megcsinálják a hajam és máris minden más. Teljesen más élmény ő lenni, mint saját magam.

PopWrap: Más érzés utoljára felkészülni a szerepre?
Allison: Igen. Úgy gondolom, ezért a karakterért és a műsorért hatalmas elismerést kaptam. Már az is elismerés, hogy eljátszhattam őt. Olyan, mint a Joni Mitchell dal "nem tudod, mit veszítesz, míg el nem veszted". Ahogy a Smallville haladt előre, én is vele fejlődtem, ami hatalmas megtiszteltetés.

PW: Mi az, ami fontos számodra Chloe történetének lezárásában?
Allison: Hogy mindig fedhetetlen legyen. Hogy tudja, hogy mi a fontos a számára, és ezért senkit nem áldozna fel. Sok ideje játszom egy olyan karaktert, aki sok mindent feladott, ami nagyon fontos volt számára, mások megmentése érdekében. Azt hiszem, elérte fejlődésének azt a pontját, amikor nem kell ezt tovább csinálnia. Remélem, hogy az írók is így látják majd, amikor lezárják a sztoriját.

PW: Tudod, hány epizódra fogsz visszatérni?
Allison: Öt teljes epizódra.

PW: Úgy tudom, hogy a hihetetlenül hűséges rajongóid miatt döntöttél úgy, hogy visszatérsz. Igaz ez?
Allison: Mindenképpen ők voltak az okai, hogy visszatérek. Készen álltam a továbblépésre, és nem azért, mert már unom a műsort vagy mert valami rossz dolog történt. Inkább csak készenálltam, hogy megnyissam életem új fejezetét. De ahogy közeledtünk az évad végéhez, éreztem, hogy a karakterem még nem teljes. Nem tetszett, hogy úgy hagyjam ott a műsort, hogy a karakterem nem talált beteljesülést. Így úgy döntöttem, hogy visszatérek öt epizódra, hogy megkapja azt a befejezést, amit megérdemel. Úgy gondolom, hogy a karakterem és a sok éve hűséges nézők között van valamilyen kapcsolat. Meg szeretném tisztelni őket, a karaktert és magamat.

Allison egyébként a továbbiakban mindenképp színházi szerepekben gondolkodik, mivel már kilenc éves kora óta arról álmodik, hogy a New York-i színpadokon játszik majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése