2010. szeptember 30., csütörtök

Smallville - Spoilerek Ausiello-tól

A tovább mögött a Homecoming-ról és a 10. részről olvashattok.
1-től 10-ig skálán mennyire fognak a Clois rajongók a boldogságtól megkergülni a Homecoming című epizód végén? Elárulsz nekünk valamilyen részletet?
Ausiello: Kilenc. Részletet nem mondhatok, de az biztos, hogy el fog állni a szavatok.

Tudsz valami újat mondani Michael Rosenbaum visszatéréséről?
Ausiello: Úgy hallottam, hogy a 10. epizód című lehet, hogy Luthor lesz, vonjátok le a saját következtetéseteket. Igazából azt mondanám, hogy ez az apja, Lionel visszatéréséhez kötődik, de tévedhetek.

11 megjegyzés:

  1. Nem kell megőrülni, szerintem MR nem fog visszatérni, egyrészt, mert ha Luthorról fog szólni is a rész (ami még kétséges), akkor sem biztos, hogy Rosenbaum tér vissza, én is inkább az apjára tippelnék, Lionel-re...

    VálaszTörlés
  2. Mi lehet Ausiello számára a 10/10, ha csak 10/9et ad?

    Szerintem simán lehet, hogy Lexnek megint csak a kopasz fejét látjuk villogni, a többit meg Lionel és Alexander köré építik. Arról viszont megtudhatunk részleteket Michael nélkül is, hogy mi van most Lex-szel.

    VálaszTörlés
  3. @Susie L.: Mi lehet Ausiello számára a 10/10, ha csak 10/9et ad?

    Én is pont ezen gondolkodtam. De ha a nagy Clois jelenetekre gondolunk sztem talán a házasság lenne neki 10/10 minden más meg 9/10. :) Én repülésre/lebegésre számítok. :)

    VálaszTörlés
  4. Re: Mivel Clois jelenetről van szó a "Én repülésre/lebegésre számítok. :) " mondatomat közösre gondoltam.

    VálaszTörlés
  5. Ja ok, akkor megelőztél a gondolattal.
    Esküvő is mókás, de fura lenne, ha a jelen Clark látná ezt a jövőben.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem Jelen-Clark lássa a jelenben az esküvőt. És Lex nézze végig az utolsó sorból. Majd egyből vigyék a helyszínről börtönbe. Ezt persze nem a 200. részben, hanem a végefelé képzelem el.

    VálaszTörlés
  7. Vagy:
    Pap:-"Jelenlévők közül utolsó hozzászólás?"
    LEx:-"Clark szeretlek!"
    Aztán kilassított effekttel egymás felé futnak és Clex befejezés :P

    VálaszTörlés
  8. re, remélem, ezt az utóbbit csak viccnek szántad...

    VálaszTörlés
  9. re, így már érthető, hogy mért várod annyira, hogy Lex visszatérjen. :) Viszont 100%, hogy van a Clex-rajongóknak fóruma, ahol többre értékelnék az ilyen kommenteket.

    VálaszTörlés