2010. október 5., kedd

Superman - Zack Snyder Interjú

Az MTV News készített egy gyors interjút az új Superman film rendezőjével, Zack Snyder-rel. Tegnap éjjel érte sokként/örömhírként a világot, hogy az új film rendezője Snyder lesz, a képregény filmek veteránja, akinek olyan alkotásokat köszönhetünk, mint a 300 és a Watchmen.
MTV NEWS: Először is, gratulálunk!

ZACK SNYDER: Köszönöm! Nagyszerű ez az egész.

MTV: A nagyszerű nem elég helytálló kifejezés. Milyenek voltak a találkozók Nolan-nel?

SNYDER: Csodálatosak. Találkoztam Chris-szel és Emma-val is, de igazából csak beszélgettünk mindenféle komoly és komolytalanabb témáról, hogy mit is jelent, milyen lehetne számunkra ez a karakter, sokkal inkább egy olyan találkozónak hatott az egész, ahol magáról a karakterről esett szó és nem pedig egy meghallgatásról, ahol egy munka dől el. Még ha nem is engem választottak volna ki, akkor is hihetetlen élmény volt ez a találkozó.

MTV: Mikor hallottad a híreket? Hogyan reagáltál?

SNYDER: Csak nemrégiben és nagyon örültem neki. Nagyon izgatott vagyok és hihetetlen lehetőségnek tartom.

MTV: Tudsz arról valamit, hogy az eredeti Acélember címet használják majd? És Goyer forgatókönyvéből dolgoztok majd?

SNYDER: Még nem tudnak semmit.

MTV: Goyer sztorija szerint a karakter modern értelmezése lesz az alap. Beszéltetek erről?

SNYDER: Nem igazán - még egyáltalán nem olvastam a sztorit és csak a karakterről beszélgettünk. De annyit elmondhatok, hogy Chris és David biztos csodálatos sztorit találtak ki és a 'Miért Superman?' kérdést mindenképpen alaposan körül fogják járni. Rendezőként biztos vagyok benne, hogy már alaposan megrágták a témát, hogy mélyebben megérthessük őt. Mindenki mindig azt kérdezi, 'Miért Superman? Miért fontos? Most ki ő?" Szerintem csodálatos munkát végeztek vele, ami nagy teljesítmény.

MTV: Van olyan kedvenc karaktered, akit szívesen látnál a filmben?

SNYDER: Van, de nem árulhatom el.

MTV: Mi a helyzet a castinggal? Beszéltetek már arról, hogy ismert vagy ismeretlen színészt választotok-e?

SNYDER: Fogalmam sincs. (Snyder-t idézték egyébként egy másik cikkben, amelyben elmondta, hogy Brandon Routh biztosan nem lesz Superman ismét.)

MTV: Érthető, nem árulhatsz el még semmit. És ez a projekt hogy kap helyet a túlzsúflt naptáradban?

SNYDER: Jelenleg épp ezen dolgozunk. Először befejezem a Sucker Punch-ot, aztán rögtön a Superman filmen kezdek dolgozni.

MTV: Nolan és Goyer is részt vesz a filmkészítésben/forgatókönyv írásban?

SNYDER: Remélem. Nagyon tisztelem Nolan-t.

MTV: Körülbelül mikor kezdődnek a munkálatok?

SNYDER: Nem tudom pontosan, mert épp most tartunk a Sucker Punch utómunkálatainál, a bejelentés pedig csak most történt, de szerintem hamarosan.

MTV: Hat éven belül, hat hónapon? Vagy 2011-ben?

SNYDER: Nem, biztos nem hat év múlva, de hamarosan. Rögtön, amint befejeztem a Sucker Punch munkálatait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése