2010. november 22., hétfő

Superman - Casting Pletyka

Múlt héten Zack Snyder és Christopher Nolan elkezdte a színészek válogatását a Superman film szerepeire. Ezzel egyidőben meg is indult a pletykaáradat. A legújabb pletykák szerint Matthew Goode előkelő helyen tanyázik a jelöltek listáján, hiszen korábban már dolgozott együtt Snyder-rel, akiről köztudott, hogy szívesen dolgozik együtt újra korábbi filmjeiben szerepelt színészekkel. Goode és Snyder a Watchmen című film forgatásán dolgozott, ebben a filmben Goode a főgonoszt alakította.

Egy másik pletyka szerint, Superman-t CGI technikával jelenítenék meg, ahogy Zöld Lámpás esetén is tették, így nem kötelező, hogy a színész alkatilag is megfeleljen az Acélember izomzatu követelményeinek.

14 megjegyzés:

  1. Hét vicce, ha ez játssza Szuperment :D, nem bántásként, de elég nyomi, ronda ez a posi és a Castingtól függetlenül is a Watchtower minden idők legrosszabb Szuperhős filmje volt és nem csak az én véleményem alapján.Azoktól bocs, akik szeretik.

    VálaszTörlés
  2. Watchmen bocsánat:D, csak sikerül leírnom.
    Watchmen minden idők legrosszabb Szuperhős filmje.

    VálaszTörlés
  3. Superman cgivel! fúú! hát én nem tudom elképzelni! de még jó is lehet! Várjuk meg a végeredményt addig szerintem nem érdems fikázni! majd ha szar lesz akkor utána lehet! a végleges castot is várjuk meg ! és majd látjuk! hajrá supi!

    VálaszTörlés
  4. A CGI-t nem támogatom, sőt ellenzem! A színészt én imádtam a Watchmen-ben, de nem ő lesz a mi emberünk... Keresgéljenek tovább! :)

    Más szereplőkről nincs pletyka?

    VálaszTörlés
  5. nem azért, ez a srác még Peter Parker-nek is rossz lenne.. tuti lesz jobb jelölt :) nem is tudtam h lesz Superman film megint.. annyit tudtam h lesz a Superman Returns-nek folytatása, a Superman: The Man Of Steel, 2011 körül.. javítsatok ki, ha vmit rosszul írtam/tudok..

    VálaszTörlés
  6. Sztori Afrikában játszódna és asszem Clark ott kutatná az őseit..
    Hát nekem már most nem szimpatikus ez a forgatókönyv:D

    VálaszTörlés
  7. Aki meg Lois válogatásról mutattak, oldalt a linkem, hát a fő fotón hasonlít Ed-re picit, de amúgy holt ronda nő, remélem nem ronda páros játssza a filmet :D

    VálaszTörlés
  8. Névtelen. Ez a készülő film jelenleg Man of Steel projektnév alatt fut, de eddig úgy tűnik, nem a Returns folytatása lesz, sőt az előző filmekhez sem fog kapcsolódni. A sztori egyelőre elég pletyka gyanús, említették Brainiac-et, Lex Luthor-t és Zod-ot is főgonoszként.

    Lois Lane szerepére eddig PLETYKA szinten felmerült Anne Hathaway, Emily Browning, Abbie Comish és Jamie Chung neve. De Vanessa Hudgens-é is, szóval gondolhatjátok, mennyit ér ez az infó.

    VálaszTörlés
  9. hát szerintem a smallville föszereplői ideálisak lennének,de ahogy elnézem így elég szar film lesz belőle

    VálaszTörlés
  10. Martian Manhunter2010. november 23. 20:53

    Na ne vicceljünk már, ez a srác?!
    Persze, hogy N E M !

    VálaszTörlés
  11. miért nem kérik fel a smallville szereplőit? legalább Clark és Lois szerepére. Ott eltalálták a színészeket. Miért keresgélnek tovább? :)
    Csak azért nem érdekel ez a SM mozi, mert nem ők játszák a 2 főszerepet.
    Inkább maradok a sorozatnál, az sokkal jobban leköt, és hosszabb időre :)

    VálaszTörlés
  12. WOW király lenne ha ő játszaná:D hasonlít reeves-re is:D

    VálaszTörlés
  13. Amúgy szerintem nézzetek meg róla több képet és felejtsétek el a szerepét a Watchmenben. Szerintem jobban szemügyre véve megfelelne a szerepre. Én bízom Zack Snyderben!!

    VálaszTörlés