2011. január 19., szerda

Amerika Kapitány - John Johnston a filmről

"Először néztem meg a filmet néhány napja és csupán az első változatot láttam csak, de hatalmas a szórakoztató ereje - óriási élmény volt nézni." mondja John Johnston filmjéről. "Lehet, hogy kissé elfogult vagyok - hiszen ott voltam, amikor készítettük - de komolyan, nagyon vicces, izgalmas és nagyszerű vizuális effekteket láthatunk. A film sokkal több lesz, mint amire az emberek számítanak. Meg fog lepni néhány embert. Amerika kapitány eredettörténetéről szól a film, de van benne valami ritka is - egy szuperhős életének egy szakasza, rengeteg akcióval. Általában nem úgy gondolunk egy akciófilmre, mint amiben 1939-es autókkal furikáznak, de ez is szervesen hozzájárul az akcióhoz. Pokoli nagy móka nézni."


"Minden színész valami kiszámíthatatlant vitt a szerepébe, mert egy olyan karaktert kellett életre kelteniük, aki addig csak papíron létezett. Korábban nem dolgoztam Chris Evans-szel, nem ismertem a munkáit, nem tudtam, mire számítsak tőle. Lenyűgözött, hogy milyen finomságot vitt a szerepbe. Izgalmas volt nézni, ahogy dolgozik. Olyan mélységeket adott a karakternek, amelyek nem voltak a forgatókönyvben, sem a képregényekben. Steve Rogers-ből egy igazi hús-vér karaktert csinált, és nagyszerű volt nézni."



A film bemutatója: 2011 augusztus 4. (Magyarország)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése