2011. február 20., vasárnap

HírVasárnap

  • Marion Cottilard mellett Kate Winslet neve is felmerült a Dark Knight Rises másik női főszerepe kapcsán. 
  • A héten számíthatunk az Amerika Kapitány hivatalos, kétperces trailerére. Az előző csupán reklámnak számít a maga fél percével.
  • Callum Blue márciusban tér vissza a Smallville forgatására.
  • Michael Rosenbaum szerdán érkezett Vancouverbe és tegnap este hagyta el a várost, ez három forgatási napot jelent. Hozzátenném, a Smallville esetében 7-8 napig forgatják egy epizód jelenteit (ebbe nem tartozik bele az epizód előkészítése és az utómunkálatok - speciális effektek, zene, stb.).

9 megjegyzés:

  1. Zod (Callum Blue) akkor csak márciusban megy forgatni?? Eléggé össze-vissza vannak akkor a dolgok... :D
    Ha rám hallgatnak, akkor kezdhetnék valami olyasmivel a finálét, amit eddig teljes egészében még SOHA nem mutattak...
    Például:
    A Kryptonon vagyunk, már csak pár óra van a felrobbanásáig, ebben a pillanatban Zod tábornok megpróbálja átvenni az uralmat a Krypton felett egy katonai akcióval, de persze ez nem sikerül, így őt és csatlósait elkapják, majd a Christopher Reeve féle Superman filmtől eltérően a testét elpusztítják, majd a lelkét a Fantom Zónába zárják, ezek után már csak pár perc van hátra a Krypton felrobbanásáig, ezalatt Jor-El (Julian Sands) és Lara-El (Helen Slater) berakják az űrhajóba (ami a 2x23-Exodusban elpusztult, de ez a múlt, úgyhogy itt még megvan) a kis Kal-Elt, majd az úrhajó éppen hogy elhagyja a bolygót, mögötte a Krypton pedig felrobban, és ezután ugrunk a jelenre...

    Na, dióhéjban ennyi...
    Én így képzelem el a finálé kezdését, de ha ehhez hasonlóval kezdik, már az is örömet fog okozni, legalábbis nekem biztosan! :)

    VálaszTörlés
  2. Martian Manhunter2011. február 20. 14:43

    Igen, RE.mek ez a vízió, mert így teljes lenne a mozifilm-hatás, ez az utolsó rész már-már önmagában is megállná a helyét- legalábbis eleinte úgy tűnne, satöbbi. De nem hallgatnak egyikünkre sem, mert nem mi a vagyunk a készítők. A többit már elmondtam chatben.

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy egyet értesz velem... :D

    De én nem Re vagyok, hanem valaki más... :)

    VálaszTörlés
  4. Martian Manhunter2011. február 20. 15:04

    Ki tudhassa azt itten, kéremszépen. :-D

    VálaszTörlés
  5. LOL

    Márpedig az én nevem akkor se Re, hanem Vaze... :)

    VálaszTörlés
  6. hát a Vaze se jobb :D

    VálaszTörlés
  7. Akkor már a finálé rendező(i) is ott vannak/voltak vagy ilyenkor más veszi fel a jeleneteket?

    VálaszTörlés
  8. Emese ez egy nagyon jó kérdés, én is ezen gondolkoztam tegnap.Össze vissza veszik fel az epizód jeleneteket, akár MR-t is, akkor azt a finálé rendezőivel készítik?:D

    VálaszTörlés
  9. MR jeleneteit felvették külön sztem.
    Aztán a többit felveszik majd amikor kell. De lehet hogy MR az utolsó előtti részben is feltűnik már..
    Majd kiderül...:)

    VálaszTörlés