2011. március 16., szerda

Smallville - Clark Kent készen áll

A Smallville főszereplője és vezető producere, Tom Welling árult el néhány dolgot a fináléról, melyet a tovább mögé rejtettünk a spoiler-paranoiások kedvéért.

Mint kiderült, a CNN alblogja megtréfált minket és egy sokkal korábbi, szeptemberi Tom Welling interjúból ragadtak ki részleteket és közölték frissként, ezek a kijelentések pedig már nem feltétlenül helytállóak. Ezért tekintsétek a cikket amolyan féligazságnak. Az információt köszönjük Smallville-Hunnak! 

Tom Welling elárulta, Clark Kent készen áll, hogy magára öltse a legendás kosztümöt és elrepüljön... az utolsó epizódban.


"Néhányan talán csalódtak, hogy mindez ilyen sokáig tart, de szembe kell néznünk azzal, ha már az első évadban megtettük volna, a műsornak már akkor vége lett volna."

"Az egész műsor lényege az volt, hogy végigkísérjük Clarkot a Supermanné válás rögös útján." mondja Welling, minden idők leghosszabb ideig képernyőn látható Clark Kentje. Persze elismeri, hogy nehéz lesz a kosztümöt az utolsó epizódig húzni. "Most mindenki úgy gondolja, hogy már ugyanazt csinálja, mint Superman, akkor miért nem veszi fel a ruhát? Nagyon nehéz a végéig elhúzni a dolgot."

Welling azt szeretné, ha a rajongók számára úgy érne véget a sorozat, hogy Smallville talán tovább nem lesz életünk része, Superman mégsem hagyja el őket. "Szeretném, ha a nézőközönség úgy gondolná, a finálé azt a reményt adja, hogy folytatni fogja, hogy továbbra is odakint lesz."

14 megjegyzés:

  1. Az lenne oriási csalódás, ha a finálé utolsó 10 másodpercében lenne Superman ruha hosszú 10év után.Azért remélem, hogy minimum a teljes fináléban lesz.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, hogy az vagyok, de ezt még megkockáztattam :D

    VálaszTörlés
  4. Hát ja az tényleg nagy kár lenne. De valószínűsítem, hogy a teljes epizódban se fog végig az lenni... A végső harcban akár Lex-el akár valaki mással még viszont jó lenne Clarkon látni a híres S "pajzsot" kék alapon piros sárgában :) Köpennyel megfűszerezve

    VálaszTörlés
  5. re! Szerintem te vagy a "spoiler-paranoiás"! :)
    Minek olvastad el? :)
    Lelkiekben készülj fel erre a lehetőségre is! Mármint az utolsó 10mp-re. Szerintem sem lesz végig az epizódban repkedés.

    VálaszTörlés
  6. Trükkös cikk.
    Én legalább is 2 féleképpen értelmeztem.
    1:Finálé előtt magára ölti a cuccost.
    2:Utolsó 10"másodpercben" fogja csak magára ölteni kosztümöt és elrepül.
    1:happy 2:lázadok

    VálaszTörlés
  7. :) és a lázadás miben fog megnyilvánulni? elmész az USÁba, és jól megvered Tomot? :D
    Happy nem lesz, én legalábbis nem olvastam ki belőle olyant, hogy a finálé előtt már felveszi.

    VálaszTörlés
  8. Az, hogy B esetben csalódott leszek és így nem fog tetszeni.
    Szerintem Darkseidet a gonoszt mégis csak Superman győzheti le, senki más..
    Hát meglátjuk, arra jó volt a cikk, hogy most elbizonytalanodjak, hogy mi lesz:)
    Na innetől nem olvasok spoilereket!:D

    VálaszTörlés
  9. Martian Manhunter2011. március 17. 0:50

    Dehogynem olvasol, pedig szándékosan úgy alakították a posztot, hogy még neked is megfeleljen, és mégis tovább ástál! :D

    VálaszTörlés
  10. Hahaha! Kamu az egész! Mikor volt már szeptember...Gondoltam hogy korábbi cikk!
    Sztem sanszos hbogy a ruhát már előbb is látjuk mint a fináléban...

    VálaszTörlés
  11. Azért mert régi a hír, nem feltétlenól jelenti azt, hogy kamu is. Ugyanis még senki nem cáfolta. Csak mondom.

    VálaszTörlés
  12. Legalább ezzel is eltelt 1 nap és még van hátra 29 nap és 14óra :S:S:S:S

    VálaszTörlés
  13. Nemis olyan rég valahol aztolvastam, hogy a finálé nagyrészében már benne lesz a ruha szal ez nemhelytálló a végén veszi fel, de nema z utolsó percekben...

    VálaszTörlés