2011. június 3., péntek

X-Men: Az elsők - Öt Easter Egg a filmben

Az Easter Egg az amerikai médiaipar kifejezése arra, amikor egy adott filmben vagy játékban elrejtett utalást fedezhetünk fel. Az új X-Men filmben eddig öt ilyet fedeztek fel azok az újságírók, akik láthatták már a filmet (Amerikában mindig pénteken mutatják be az új filmeket, így a nézők is biztos felfedeznek újakat).

1. William Stryker Sr.
Az eredeti X-Men trilógiában láthattuk William Strykert, akinek célja a mutánsok kiirtása volt, illetve ő alkotta meg Rozsomák elpusztíthatatlan csontvázát is. Az Elsőkben azonban az apját láthatjuk, de hogy a későbbi főgonoszról se feledkezzenek el, ifjabb Strykert is megemlítik.

2. Testvérek
Magneto a filmben testvéreiként utal néhány mutánsra, a kifejezés utalás lehet a Gonosz Mutánsok Testvériségére, amelyben azon mutánsok gyűlnek össze Magneto vezetése alatt a későbbiekben, akik szemben állnak az X-Mennel.

3. Ismerős mutánsok
Amikor Xavier először használja a Cerebrót más mutánsok megkeresésére, egyebek mellett egy sötét bőrű, fehér hajú mutánst is megtalál. Storm/Vihar?

4. Cameó 1.
A korábban már interneten is kiszivárgott cameó egy bizonyos fémkarmú mutánssal és az ifjú X-Men vezetőkkel.

5. Cameó 2.
A korábbi trilógiában jelentős szerepet játszó színésznő cameója, melyet garantáltan nem fogunk kihagyni és nem fogunk benne csalódni.

4 megjegyzés:

  1. SPOILEEEEEEEEER:





    Farkas (Hugh Jackman) is szerepelt a filmben pár másodperc erejéig, egy vicces megjegyzést is tett!

    Szerintem ez is Cameo volt, ha tvedek akkor bocsiii!

    VálaszTörlés
  2. Ez szerepel a 4. pontban :) Csak nem akartunk annyira egyértleműek lenni.

    VálaszTörlés
  3. Ki az a Farkas? Az X-Men világában én Rozsomákról tudok... Azaz Wolverine-ről.

    VálaszTörlés
  4. Imádtam Jackman cameoját. Én szerencsére nem tudtam róla és még utána is órákig szakadtam. :D Mindig be akarják venni egy csapatba, szóval én ezt az egy mondatát a készítők saját iróniájának is vettem. :D A film pedig nagyon tetszett. Nem vártam sokat az előzetes miatt és nagyon meglepett. :) Nagyon tetszettek az itt felsorolt utalások is, bár bakikat is ejtettek, de nem nagyokat. :) Jó volt, tetszett.

    VálaszTörlés