2010. május 21., péntek

Interjúk vagy olyasmi - 2. (IGN)

Clark Kent a figyelem középpontjában állt ma a The CW Upfront prezentációján - vagy inkább a színész, aki már 9 éve játsza Clark-ot, Tom Welling. Tom Welling a Smallville és a Hellcats bemutatása miatt is jelen volt.

A bejelentéssel, hogy a 10. lesz a Smallville utolsó évada, valamint a rajongók találgatásait figyelembe véve, hogy vajon mi következik most Clark útján, hogy Superman-é váljon, bőven volt miről csevegni Welling-gel.



IGN: Hogy hoztátok meg a döntést, hogy a 10. évad lesz az utolsó? Mindannyian leültetek és megbeszéltétek?

Tom Welling: Nem hinném, hogy valóban úgy ment. (Nevet). Nem hiszem, hogy olyan lenne, mint a családi vacsik. Inkább egyfajta kijelentés lehetett, például "Nézzétek srácok, ez lesz az utolsó év. Jó munkát." De tudod, a 10 nagy szám, ahogy a 11 is. Ki tudja, mi fog történni? Én csak azt tudom, hogy sok embert szeretnék látni visszatérni a múltból. Idén láttuk Annette O'Toole-t, szeretném John Schneider-t is újra látni. És Michael Rosenbaum-ot. Mindenképp látni szeretném Lex-et.

IGN: Épp nemrég láthattuk (Az évad finálé jövő kitekintésében) az újság címoldalán az elnökválasztással kapcsolatban.

Welling: Pontosan. És bármit is csinálunk idén Clark-kal, hogy Superman-né váljon, hogy lehetne az Lex Luthor nélkül? Érted, mire gondolok? Mert nekem nélküle nem lenne értelme. Remélem, majd újra láthatom.

IGN: Most, hogy Clark megkapta a kosztümöt, lesz rá esély, hogy az új évad első részében viselni fogja?

Welling: Igazából nem tudom, mit is kapott. Nem tudom, mi lesz a történet. Amit eddig csináltunk, hogy mindig adtunk róla egy kis morzsát, és szerintem ezzel fenntartottuk az érdeklődést a rajongókban. De szerintem most több lesz. Idén többet látunk a ruhából - szerintem többet kellene mutatnunk.

IGN: Izgatott vagy, vagy remegsz az idegtől, vagy ennek valamilyen keveréke, hogy talán teljesen viselheted a kosztümöt?

Welling: Rettegek. Nagyon is!

IGN: Egy egész évadotok van, hogy a Smallville-t megfelelően lezárjátok. Néhány műsor viszont csak úgy eltűnik. Milyen tudni, hogy kreatív szempontból, tényleg a lezárást célozhatjátok meg?

Welling: Igen. És tudod, köszönet a stúdiónak és a csatornának, hogy mindezt lehetővé teszik számunkra. Hogy őszinte legyek, borzasztó lenne rájönni, hogy júliustól nincs munkám. És borzasztó lenne a rajongóknak is. Örülök, hogy mindezt megtehetjük a rajongókért.

IGN: Tudnál mondani valamit a következő évad sztorijáról? Úgy tűnik, hogy az évad fináléban kaptunk egy kicsit Granny Goodness-ből...

Welling: Igen. Remélem. Remélem! Őszintén szólva, nem tudom. Bárcsak mondhatnék valamit. Granny Goodness - el kellett magyarázni nekem a forgatáson, hogy ki is ő - szerintem csúcs. Szerintem van egy csapat fiatal lány, akik neki dolgoznak. El tudnám képzelni, hogy ott legyenek a forgatáson idén.

IGN: Sok rajongó kíváncsi, hogy idén is ott leszel-e a Comic Con-on.

Welling: Nyitott vagyok! Tudod, tavaly is nagyszerű volt. Csináljuk megint! Igen.

IGN: Izgultál, hogy ebben az évben végre történt valami a Clark/Lois vonalon?

Welling: Szerintem jó móka volt. Nem tudom, hogy mi lesz ebben az évadban. Remélem, Lois nem veri be a fejét, hogy elfelejtse. Szerintem az túl könnyű lenne.

IGN: A rajongók is pont emiatt aggódnak - hogy Lois tudása nem lesz tartós.

Welling: Szeretném látni, amint Clark bemegy a Daily Planet-be és Lana Lois-szal beszélget. Kíváncsi vagyok, mi történne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése