2010. július 26., hétfő

Erica Durance Interjú - Kryptonsite

A Kryptonsite szerkesztője készített interjút Erica Durance-szal, melyet itt eredeti nyelven is olvashattok, a tovább mögött pedig magyarul.

Nagyon sok rajongód izgatott, hogy 22 részben szerepelsz idén. Milyen érzés, hogy végre ez is megtörténik?

Korábban pont azon viccelődtem, hogy türelmes voltam és szépen megvártam, míg mindenki kihal a sorozatból, hogy végre minden ajtó kitáruljon előttem. Izgatott vagyok, hogy benne leszek minden történetben, hogy mi is vár a karakteremre, milyen nagy sztorit kap majd ebben az évadban. Már nagyon várom.

Van olyan személy, aki inspirál téged a karakter ábrázolásában?

Azt mondhatom, hogy a sorozat alkotói nagy hatással vannak rám, valamint az, hogy merre is viszik a karaktert. Aztán megpróbálok csak arra koncentrálni, hogy ő Lois Lane, egy önálló lény, egy új karakter és onnan elindulni. Sokat segített, hogy nagyon érdekes sztorikat kaptam eddig. A többi Lois karaktertől nem vettem inspirációt, inkább az anyukám segített ebben. Ő nagyon hasonló Lois-hoz.

A panelen céloztál arra, hogy milyen Lois reakciója arra, hogy most már tudja Clark titkát. Ki tudnád fejteni egy kicsit bővebben?

Nem nagyon szabadna erről beszélnem, de az alkotók megtették maguknak azt a szívességet, hogy nem mondtak el túl sok mindent, így nem is tudnék sok mindent elmondani, ha akarnék. Inkább az ötletet ismerem csak, hogy milyen, most, hogy tudja. Próbálja kitalálni, hogyan is illeszkedhet ő Clark életébe, vajon hátráltatja vagy támogatja a személye? Lois sokszor olyan, mint elefánt a porcelán boltban, és rá kell jönnie, hogy Clark-nak ott van a végzete, amit be kell teljesítenie és elbizonytalanodik, hogy lehetne részese. De ahogy az Lois-tól elvárható, a segítség, amit nyújt nem az a fajta segítség, ami normális lenne, végül pedig türelmetlen lesz az egész meg-kell-tartani-a-titkot dologgal.

Szívesen látnád újra Lois családját a sorozatban?

Szívesen látnám őket. Jó lenne, ha a tábornok visszatérne és Michael Ironside-dal is nagyszerű volt együtt dolgozni.

Elmondták a producerek, hogy mi lesz Lois Lane utolsó jelenete a sorozatban?

Nem, nem tudunk semmit!

Ha rajtad állna a dolog, milyen lenne Lois további élete?

Clark-kal kell lennie.

Házasságban?

Ööö... A házasság mindig furcsa dolgokat eredményez, nem igaz?

De te boldog házasságban élsz!

Én igen. De a karakter nem biztos. Mindig jobb a dolgokat titokzatosra fogni.

A második epizód szerint lesz egy jelenete Carter Hall-nak és Lois-nak a sivatagban. Mi fog ott pontosan történni?

Lois-nak esélye lesz találkozni Carter Hall-lal, akitől egy kis ösztönzést kap, hogy is tud majd megbírkózni ezzel az egész helyzettel. Nagyszerű volt. Élveztem a munkát Michael-lel.

Szerinted végre felhagynak a Maszat megnevezéssel és elkezdik a Superman nevet használni a sorozatban a készítők?

Remélem. Hiszen az előzetesben is kimondtam. Talán így is marad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése