2010. szeptember 9., csütörtök

Clint Eastwood mint Superman és James Bond


Clint Eastwood nemrég adott interjút a Los Angeles Times Hero Complex rovatának, melyben érdekes dolgok derülnek ki. Még pedig, hogy akár ő is játszhatta volna Superman-t vagy James Bond-ot.
"Emlékszem, - és ez tényleg nagyon sok évvel ezelőtt volt - hogy Frank Wells (a Warner Brothers akkori igazgatója) megkeresett azzal, hogy játszam én Superman-t. Én meg azt mondtam: Superman? Nem, nem, az nem nekem való. Nem mintha bármi baj lenne vele. Csak az valaki másnak van, nem nekem."
Később egyébként, Sean Connery távozása után szép összeget ajánlottak fel Eastwood-nak, hogy bújjon a brit kém, James Bond bőrébe, azonban visszamondta, mondva, az Connery ügye, nem övé.
Milyen furcsa is lett volna elképzelni Eastwood-ot Clark Kent-ként vagy a kifinomult modorú James Bond-ként, főleg Piszkos Harry szerepe után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése