Érdekes dolgok zajlanak az interneten a sorozattal kapcsolatban. Annak idején, a CW Upfront rendezvényén Tom Welling bejelentette, hogy a 10. évad lesz a Smallville végső, befejező fejezete, a televízió vezetője, Dawn Ostroff pedig azt ígérte, hogy a sorozat ezzel nagyobb reklámot kap. 15 nap van a premierig, és eddig semmi jelét nem láttuk annak, hogy bármilyen erőfeszítést is tettek volna. Persze, kaptunk egy pár promó képet a Lazarus-ból, illetve a korábbi évadokból összeállított trailert a Comic Con-on bemutatott képsorokkal megtűzdelve (amit a mai napig nem tett közzé hivatalosan sem a CW, sem a WB).
A rajongók körében egyre inkább fokozódik a felháborodás, hiszen eddig minden műsorát reklámozta a CW az internetes fórumain, kivéve a Smallville-t, valamint a Supernatural-t. Folyamatos emailekkel és telefonokkal (bizony olyan is volt, aki felhívta a CW PR főnökét és rákérdezett, hogy ugyan mi is a helyzet), azonban eredménye egyelőre nincs a dolognak, így a rajongók saját maguk kezdték el reklámozni a sorozatot, saját gyártású trailerek és poszterek (ahogy ezt a képen is látjátok) lepték el az internetet. A promóció eddigi teljes hiányának több magyarázata is lehet: egyik oldalon valószínűleg így próbálják fokozni a várakozást az utolsó évad premierje előtt, a másik magyarázat pedig az, hogy a CW most reklámozza frissen indított sorozatait, melyektől a későbbiekben nézettségnövekedést (vagy minimum a jelenlegi nézettségi szint megtartását) vár. Utóbbi magyarázat inkább logikus, hiszen reklám nélkül egy friss sorozat sem lehet sikeres, hiszen ha körülnézünk Amerika sorozat és műsor kínálatában, bizony könnyen elveszhet a tömegben a CW, amely jelenleg a legkisebb országos sugárzású csatorna az Egyedült Államokban. Jó hír azonban, hogy a korábban említett PR főnök elmondta, hogy hamarosan meglepetésekre számíthatunk, illetve hogy a friss vagy nemrég indított sorozatok visszatérése után kerül terítékre a Smallville és a Supernatural promótálása. Kíváncsian várjuk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése