2010. november 19., péntek

Superman - Megkezdődött a Casting

Christopher Nolan és Zack Snyder most már hivatalosan is elkezdték a castingot a 2012-ben bemutatásra kerülő Superman mozifilm szereplőgárdájára. A tervek szerint a forgatást 2011 júniusában kezdenék, addig pedig több száz színész meghallgatását és anyagát nézik át. Egyelőre annyit tudni, hogy Superman szerepére egy 28-32 éves színészt keresnek, de azt nem árulták el, hogy teljesen ismeretlen vagy televízióból ismert, de annyira még nem befutott színészt szeretnének-e a szerepre (szerepekre).

Snyder korábban már elárulta, hogy a sztori reboot lesz, tehát ismét az alapoktól indulnak (Clark Kent megérkezik Metropolis-ba, stb.), a sztori pedig valami frenetikus lesz. Indulhat a pletykazóna és a találgatás mind a színészeket, mind a történetet illetően.

15 megjegyzés:

  1. Hát Tom Welling esélyes?Mert januárban még a Smallville is megy:S

    VálaszTörlés
  2. Kezdek aggódni, így nem lehet ott két helyen :S

    VálaszTörlés
  3. Ajánlom, hogy olvasd el még egyszer. Júniusban kezdődik a forgatás, nem januárban.

    VálaszTörlés
  4. LoL tényleg. :D
    Akkor most duplán örülök, mert így van esély:D
    Igaz Tom Welling 33éves, vajon beleférne?:P
    Múltkor még 35-40év közöttit akartak, most meg 28-32 :S

    VálaszTörlés
  5. Azon nevetek, hogy Tomnak egyáltalán kell Casting, hogy alkalmas e a Clark Kent szerepre?:D
    Korunk Szupermenje.
    Na kíváncsian várom:)

    VálaszTörlés
  6. Véleményem szerint minimális az esélye, hogy TW vagy más Smallville színész szerepelne az új Superman filmben, lévén

    1. reboot
    2. a film címe Man of Steel, nem pedig Smallville: The Movie

    Hiába korunk Superman-je, Clark Kent-je vagy akármilye. Itt nem 2,5 millió (+nemzetközi) néző, hanem annál több igényeinek kell megfelelnie a stúdiónak és a filmnek.

    A 35-40 éves Superman pedig csak pletyka volt.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nem Tom Welling lesz! De szerintem Nolan olyat fog választani ,akibe mi sem fogunk csalódni! Én hiszek az ő szakértelmében! higyyjétek el ,hogy jó lesz akit majd választ! és szerintem nem lesz teljesen ismeretlen a színész!

    VálaszTörlés
  8. Szerintem el fog térni majd ez a Superman a Christopher Reeve és Brandon Routh féle Supermantől! Erről mit gondoltok!?

    VálaszTörlés
  9. Én is megbízom Nolan-ben. Anno Christian Bale is furca válsztásnak tűnt Bruce Wayne szerepére, míg meg nem néztem az első filmet. Akkor már tökéletesnek találtam és az egész modernizálást eltalálták.

    Szerintem Superman esetében is valami hasonlót szeretnének Snyder-rel csinálni, csak nem olyan darkosan, mint a Batman filmek esetében.

    Nagyon örültem, hogy Nolan producerkedik a Superman film esetén is, és Snyder-nek is örülök, mint rendező.

    VálaszTörlés
  10. Más színésszel én személy szerint nem nézem meg a filmet.

    VálaszTörlés
  11. csak akkor nézem meg a filmet ha Tom Welling lesz. Szerencsétlen 10 éve küzd a szuperman ruháért, erre idejön a semmiből egy másik aki már egyből fel is kapja...

    VálaszTörlés
  12. Nem hinném, hogy Tom 10 éve A Superman szeretne lenni, sőt mintha úgy emlékeznék, hogy még tavaly is azt nyilatkozta, hogy nem akar az lenni és csak az idén változott a véleménye. Az mindenesetre nagyon nagy ász, hogy Batman képregényt olvasott xD
    Akkor most az a kérdés, hogy Superman-rajongók, vagy Tom Welling-rajongók vagytok? :P Én megnézem akárki fogja játszani.
    Cristian Bale Batman-je bejött nekem is.

    VálaszTörlés
  13. Én Superman rajongó vagyok. Természetesen örülnék, ha TW lenne Clark Kent a filmben, de ha más lesz, akkor is megnézem.

    VálaszTörlés
  14. Persze én is annak örülnék, ha őt választanák, de ha mégsem, az nem zárja ki, hogy megnézzem mással a filmet. A rajongás tárgyánál nem is rád gondoltam World of Superman, különben más nevet kellene választanod :)

    VálaszTörlés
  15. Én is megbízom a készítőkben és biztos adok esélyt a válaszott színésznek. Engem a többi szereplő is érdekel: Lois Lane és Lex Luthor ?! Őket is nagyon el kell találni. Főleg arra leszek kíváncsi, hogy vajon milyen egyéniségként jelennek majd meg, leginkább Lois. Hisz a legutóbbi filmben nekem olyan szürke kisegér volt. Remélem, hogy a karaktere közel áll majd ED Lois Lane-jéhez (ha esetleg nem ő játszaná :)

    VálaszTörlés