2011. április 14., csütörtök

Superman - Pletykaáradat

Egy belső körhöz közelálló, állítólag megbízható forrás osztott meg velünk pletykákat a készülő Man of Steel film kapcsán: 
  • Látni fogjuk Jor-Elt és feleségét, Larát.
  • Daniel-Day Lewis a pletykák szerint Jor-El szerepére esélyes, nem pedig egy gonoszéra.
  • A Krypton nem a Donner-féle filmekben látott kristálybolygó lesz, hanem a Star Wars filmekben látott Coruscant bolygó (a képen az egyik városa)
  • Zod női szupergonosz társa ezúttal nem Ursa lesz, hanem Faora.

6 megjegyzés:

  1. Akkor ez a film inkább a Superman: Birtright (Superman: Gyökerek) című képregényhez fog hasonlítani, csak annyi lesz a különbség, hogy a főgonosz nem Lex Luthor, hanem Zod tábornok lesz! :D

    Ez esetben valóban modern ábrázolásban láthatjuk Jor-Elt, és Lara-t, de mivel ebben a képregényben nincs Zod, így őt is új megvilágításba fogja helyezni a film...

    ... ugyanakkor itt a Magány Erődje sem létezik, ami nekem sajnos nagy csalódás :(

    Tudom, hogy az itt leírtak csupán pletyka szintűek, de én csupán a véleményemet kívántam kifejezni!

    VálaszTörlés
  2. Egy kicsit a Superman - a Rajzfilmsorozat Kryptonja jutott eszembe erről a képről, és ott is volt Magány Erődje, de csak a sima északi sarki barlangjáratokba, nem kryptoni technológia által jött létre....
    Szerintem itt is valami hasonló megoldás lesz

    VálaszTörlés
  3. Szerintem teljesen jó, hogy nem a kristálybolygó lesz, hanem inkább a legutóbb a képregényben látott Kryptonra hajaz majd. Sokkal élethűbb, már ha lehet ilyet mondani egy kitalált bolygóra. Az meg egyenesen szuper, hogy a paloták sem kristályból állnak, hanem inkább hasonlítanak épületekre, mert a kristálypalotás téma olyan, mintha barlangban, -2 fokban üldögélne az ember.

    A Magány Erődjét szerintem nagy kár lenne kihagyni, azt is megcsinálhatnák a barlangrendszer verzióra, így teljesen mellőzve a kristály szót az új Superman film szótárából.

    VálaszTörlés
  4. Nekem részben azért tetszett a kristály-technológia, mert teljesen eltért az emberi építészettől, bár, hogy a Returnsba ezeknek a növekedését befolyásolni tudták, számomra furcsa volt. A magány erődje, mint barlang? Hmm...ez az ötlet annyira nekem nem tetszik, "A superman- birtright" képregényt végigolvastam, ha azt a történeti szálat vinnék, szerintem sikeres lenne :)

    VálaszTörlés
  5. Rajongók nagy része nagyon szeretné, ha a Birthright lenne a film alapja. Nagyon népszerű történet egyébként.

    VálaszTörlés
  6. Jahjah, de ha tényleg reboot lesz, lehet a kriptoni támadás kicsit korai lenne nem? Azt kb. én a 3. részre tartogatnám :)

    VálaszTörlés